Klacht: Kleine ledverlichting

op 25 augustus 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Goede morgen, heb een 2 kleine led verlichtjes gekocht in action in Waregem het was alles dat ik nodig had want ik ga daar heel veel .nu bad ik al gezien dat ze al eens geopend geweest zijn en de verkopers er een klever hadden opgeplakt!! Ik niets vermoeden neem ze mee 1,98 EUR ik had mijn kasticketje niet meegenomen .ik kwam thuis bij het 1 tje was het doosje waar de pilletjes in moesten stuk conclusie ging al niet ik neem het volgende neem het doosje het ijzeren element waar de pilletjes in moeten was al volledig los lag zo in het doosje,ik ga de volgende dag op een vriendelijke manier vragen of ze wilde wisselen en omdat ik het kasticketje niet had wilde ze niet wisselen normaal als het een hoger bedrag is neem ik mijn kasticketje mee maar het was er zeer druk en ik vroeg mijn geld niet terug vroeg gewoon 2 anderen ,moest het nu echt om een groot bedrag gaan zou ik het begrijpen maar ocharme voor 2 kleine ledverlichtingjes van 1,98 konden ze het toch wisselen .ik hoop op antwoord aub MVG

Waarom geen 2 andere geven en zelf testen of ze dan gingen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marina Goerlandt