Klacht: klein sterretje

op 16 september 2017 over Carglass in de categorie Garagebedrijven

Had gisteren ochtend en sterretje in me vooruit gekregen en belde carglass op en kon meteen om 15 uur terecht op de telefoon kon ik met dat sterretje omdat het kleiner was dan 2 euro munt. Kwam bij bevestiging aan en word meteen zonder veel goed na kijken gezegd moet nieuwe ruit in. Vond raar want heb die rui 3 maanden terug ook bij carglass laten vervangen omdat barst in vooruit was (was ook niet echt goed gegaan 2 keer was de vooruit gebroken geleverd dus 2 keer voor niks gegaan en las 3de keer gelukt maar hebben hun handsfree kabel beschadigd..kosten weer 60 euro maar goed ging niet terug) dus ik vertrouwde het niet en belde verzekering hun zeiden kost me niks want heb all risk verzekering..dus toch ging ik naar andere bedrijf en was vragen van kunnen jullie dit maken..hun zeiden u kunt meteen terecht en we kunnen het zo maken. Dus half uur later was de sterretje weg. Kosten 65euro in plaats van 900 euro.

Ik ben al geholpen maar vind raar dat carglass zo oplicht zonder beetje schaamte te hebben kom op experts.. vind jammer..

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carglass over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carglass in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carglass een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carglass

Heeft op 18 september 2017 om 08:18 geantwoord

Heeft op 18 september 2017 om 16:13 geantwoord

Hoi
Ik heb de monteur gevraagd kun je toch niet proberen omdat echt niet zo groot schade is hij zei helaas doe ik dat niet alleen hele ruit vervangen.

Bij andere bedrijf word mij gezegd dat bij carglass best vaak gebeurt dat ze meteen hele ruit vervangen en toen vond ik het echt raar want mij is het overgekomen...

jammer

Alle klachten die gemeld zijn door 2honest2betrue