Klacht: kleddernatte krant

Voor de zoveelste keer hadden we deze ochtend weer een kleddernatte krant!! De bezorger heeft geen zin om hem helemaal in de brievenbus te doen. Te veel moeite want hij doet hem het liefst vanuit zijn raampje uit de auto in onze bus. We hebben een borstel in de brievenbus omdat hij op de wind en regen staat en de bezorger doet dan onze krant niet in de brievenbus maar hangt hem er half in en half er uit. We hebben al een briefje op de brievenbus gehangen na weer een natte krant maar toen is het maar heel even goed gegaan en nu kunnen we de krant dus weer niet lezen want dan houden we snippers in ons hand. Doe hier eens wat aan aub

Weer zeggen dat hij de krant helemaal door de gleuf en door de borstel in de grote staande brievenbus moet duwen en niet half.
wij zijn er helemaal klaar mee.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dagblad van het Noorden

Reactie van de melder van de klacht h.s.sauerbreij@hotmail.com

9 maanden geleden - Krijg vandaag, 1 augustus 2016, bericht dat onze klacht niet in behandeling wordt genomen!!!!! Geen idee waarom, wordt niet gezegd. Het lijkt ons een heel reële wens om een droge en hele krant te krijgen voor ons abonnementsgeld. Al onze post en andere blaadjes liggen gewoon op de bodem van onze grote brievenbus, alleen het Dagblad van het Noorden niet. Als U niet het fatsoen hebt om hier wat aan te doen zullen we de krant opzeggen. Henk Sauerbreij

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dagblad van het Noorden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door h.s.sauerbreij@hotmail.com