Klacht: Klarna /Segoria zijn hetzelfde bedrijf

op 21 juni 2016 over Segoria in de categorie Incassobureaus

na een aanmaning te hebben ontvangen van Klarna heb ik het openstaande bedrag van 70 euro + aanmaningskosten van 13,50 overgemaakt naar Klarna.
Tot mijn grote verbazing krijg ik enkele dagen later een mail van een incassobureau(segoria) dat mijn betaling geregistreerd is en dat er nog een bedrag van 26,50 openstaat aan incassokosten.
Ik heb echter totaal geen bericht van een incassobureau ontvangen en weiger ook om het bedrag van 26,50 te betalen , daar mijn betaling allang binnen was bij Klarna voordat ik een mail kreeg van segoria.
Trouwens Klarna en Segoria zijn 1 en hetzelfde bedrijf.

oplossing is dat de 26,50 geschrapt word

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 28 juni 2016 om 10:22 geantwoord

Geachte mevrouw Wijgergans,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij een inhoudelijk reactie naar u verstuurd per e-mail.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur te bereiken via 020-808 28 54. Daarnaast kunt u een e-mail sturen naar contact@segoria.nl.

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door gouda01