Klacht: Klantvriendelijkheid/kapot tablet

op 28 januari 2014 over empire electronix in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

November betaal ik via Sanoma voor een Empire-Electronix M1009 tablet. Er zijn leveringsproblemen en mijn tablet arriveert pas in januari. Het tablet laadt niet op, geeft geen teken van leven. E-mail en telefonisch contact met de helpdesk levert uitermate veel frustratie en irritatie op. Nu is het eind januari, vorige week zou dan eindelijk mijn nieuwe geteste tablet verzonden worden maar er is geen levering ‘uit China’ aangekomen en men kan ook niet zeggen wanneer er nu wel geleverd wordt. De heren van de helpdesk kunnen er niets aan doen een de CEO staat geen klanten te woord. Ik ben ondertussen een uitermate ontevreden klant.

Gewenste Oplossing:

Binnen 3 werkdagen een nieuw, op werking getest, tablet in huis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over empire electronix

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over empire electronix nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GreetArkesteijn