Klacht: Klantvriendelijkheid ver te zoeken

op 31 juli 2017 over BP in de categorie Tankstations

Op maandag 31 juli om 18:00 ongeveer belde ik naar de bp slotervaart omdat ik er achter kwam dat ik me pinpas kwijt was en daar blikjes energie had gehaald. Kreeg een mevrouw aan de telefoon ik vroeg haar of ze een pinpas had gevonden waarop de vrouw antwoorden geen idee dan moet die in de kluis liggen waarop ik toen vriendelijk vroeg kunt u dan in de kluis kijken? Nee was kortmondig haar antwoord. Daarna vroeg ik hoe bedoeld u precies zei ze ik ga niet voor JE kijken in de kluis. Waarop gelijk me bloed begon te koken en ik zei dat ik er wel aan kwam om zelf te kijken. Toen 20 min later kwam ik daar binnen en zei ze dat ze niet ging kijken, waarop ik zei maar waarom dan niet haar antwoord was dan hadden ze me het wel doorgegeven. Nu heb ik nog steeds me pinpas niet en het enige waar ik hem uit me zak heb gehaald ik bij de bp slotervaart. De kans is heel groot dat die er licht maar omdat deze onvriendelijke mevrouw niet wilt kijken weet ik niet of die er nu wel of niet licht. Ik vind dat ik grof te woord ben gedaan aan de telefoon en niet met u aangesproken ben alsof ik een asociale tokkie aan de telefoon had. Ik tank alleen bij de bp altijd dus dit vind ik veruit verschrikkelijk. Dat jullie als bedrijf zulke ontvriendelijke personeel in dienst nemen snap ik niet. Ik heb nu me pinpas maar geblokkeerd en ik ga wachten op een nieuwe.

Wanneer deze betreffende mevrouw op haar gedrag word aangesproken. Zo een mooi bedrijf en dan zulk asociaal personeel.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BP

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennisbeukers