Klacht: Klantvriendelijkheid

op 21 september 2016 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

Tijdens de Scheidegger voorlichtingsavond op 13-04 kon ik kiezen voor € 100,00 korting of een gratis basiscursus typevaardigheden a € 200,00 als ik mij direct zou inschrijven voor een opleiding. Ik heb toen voor de laatste optie gekozen.

Vervolgens kreeg ik een herinneringsmail op 06-09 om de betaling te voldoen voor de cursus. Naar aanleiding daarvan heb ik gelijk telefonisch contact opgenomen met een medewerker die mij gelijk gaf dat dit niet klopte en daarmee dacht ik dat het probleem opgelost was. Ik zou hier een mail van krijgen ter bevestiging maar tot op heden niks ontvangen. Vervolgens kreeg ik op 20-09 weer een herinnering dat als ik niet binnen 10 dagen zou betalen; het incassobureau zou worden ingeschakeld.

Naar aanleiding daarvan heb ik een mail teruggestuurd om mijn verhaal en frustratie toe te lichten en kreeg ik een dag later een factuur waar het bedrag op € 0,00 was gezet zonder enige toelichting of excuus!

Los van de fouten die er worden gemaakt stoor ik mij het meest aan het gebrek aan klantvriendelijkheid. Fouten kan iedereen maken maar de manier waarop die klacht hersteld wordt vind ik misschien nog wel belangrijker.

De medewerker die mij telefonisch woord stond kwam klantvriendelijk en deskundig over alleen jammer dat ik daarna geen mail meer heb ontvangen ter bevestiging.

Het probleem is uiteindelijk wel verholpen. Ik hoeft niks meer te betalen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ksd