Klacht: Klantvriendelijkheid 0.0

op 13 augustus 2016 over De Veluwse Bron in de categorie Beauty & Wellness

Ik ben ook ontzettend teleurgesteld in de service van de Veluwse bron. Inkomsten zijn bij dit bedrijf belangrijker dan klantvriendelijkheid!
Ik ben een regelmatige bezoeker van deze sauna al jarenlang, ik moet nu zeggen ‘was’.
Ik reserveer altijd van te voren maar de laatste keer had ik dit volgens de kassiere niet op de juiste manier gedaan.
Ik had dus wel een plaats gereserveerd maar zij kon het niet op de juiste manier verwerken!
Ze bood me nog (hoe schijnheilig kun je zijn) aan dat ik ter plekke de juiste reservering mocht doen, wetende dat er de komende 2 dagen geen plaats meer was.
Ik werd ontzettend boos toen ze mij naar huis stuurde met de mededeling dat ik die dag niet welkom was.
Helaas voor u mevrouw ……, nog een fijne dag en tot de volgende keer!
Een volgende keer komt er wat mij betreft niet meer.
Ik denk dat een cursus klantvriendelijkheid voor de kassiere op z’n plaats is, maar ze handelt zeer waarschijnlijk in opdracht van haar baas. Het lijkt me goed dat beiden die cursus gaan volgen! Zodat ze leren niet als een robot te werken maar zich inleven in hun klanten.
Het resort heeft nu een nieuwe eigenaar, ik mag hopen dat deze eigenaar het beter voor heeft met z’n klanten. Het is toch ook een kwestie van fatsoen om je klantvriendelijk op te stellen? Dat staat toch boven kapitaal vergaren en in vette auto’s rondrijden en zo snel mogelijk binnen zijn?
Mij zullen ze niet meer zien daar, gelukkig is Thermen Bussloo voor mij nog beter bereikbaar ……

Als de eigenaar/werknemers de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan ben ik tevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Vlietstra