Klacht: klantonvriendelijke cashbackactie

op 02 augustus 2016 over Canon in de categorie Digitale Imaging

mijn moeder kocht bij Media Markt Den Bosch een canon Pixma MG5753 all in one printer.
zij wilde graag gebruik maken van de cash back actie.
ik vul voor mijn moeder het formulier in via internet en maak een fout bij het invullen van het serienummer.
inmiddels is de doos van de printer al bij het oud papier omdat we gefocust waren op het nieuwe apparaat.
nu wordt er via de inlogsite om een serienummer en een EAN barcode van 13 cijfers.
deze is alleen op de doos terug te vinden omdat u de zekerheid wilt hebben dat het product ook echt gekocht is. Is het dan niet handiger om de bon te uploaden???? die bewaren de mensen nl wel!

Als u mij of de EAN barcode alsnog opstuurt, ik wil dan wel voor u de bon scannen en doormailen en als mijn moeder haar cashback krijgt. tenslotte heb ik 3 KWARTIER gebeld en niemand kan mij helpen. ik heb dus het blij maken met een dode mus gevoel en ben ZEER geïrriteerd en ontevreden over deze omslachtige manier van werken. mijn moeder is 83 jaar en vind het geweldig dat zij een goed product heeft gekocht maar wat is zij teleurgesteld in jullie omslachtige actie. dat ik 3 kwartier heb verbeld ook daar baal ik van maar ja dat heb ik voor mijn moeder over. maar doe eens niet zo omslachtig AUB

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canon over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door riannehobbelen