Klacht: Klantonvriendelijk en wankel opzegproces

op 20 november 2015 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil een tijdschriftabonnement opzeggen. Dacht formulier gevonden en ingevuld te hebben, maar het wil niet verzenden; blijft hangen.
Volgende poging blijft hangen omdat ik geen emailadres heb geregistreerd daar. En dat overigens ook niet wil.

Gewenste Oplossing:

Als ik op een gebruiksvriendelijke manier kan opzeggen, met een onlineproces dat gewoon werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 15:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Blad is gestopt.
Hiermee sluiten wij de klacht.

Met vriendelijke groet,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja Swart