Klacht: Klantonvriendelijk

op 21 februari 2017 over CED in de categorie Schadevaststelling en -onderzoek

Fietsongeval door toedoen van automobilist. CED ingeschakeld door verzekeraar van automobilist als schade-expert. Ik had/heb 3 gebroken voortanden, hersenschudding en kneuzingen in gezicht en op lichaam. Persoon van CED die mij belde nog geen 3 weken mager ongeval zei onbeschoft waarom ik de fiets nog niet had laten maken. Misschien omdat ik nog herstellende was/ben en daardoor nog niet in staat ben om te werken/fiets te gebruiken?!

Vervolgens presteerde de schade-expert vanochtend bij de fietsenmaker te suggereren dat mijn laptoptas van Mulberry te duur was. Sinds wanneer moet het slachtoffer zich verdedigen/rechtvaardigen voor haar spullen die zijn beschadigd door toedoen van een ander?

Het is waarschijnlijk een tactiek om het slachtoffer te intimideren door deze onbeschoft en nors te behandelen. Maar het is onmenselijk en grievend. Zal dit bericht ook doorgeven aan de verzekeraar van de automobilist /opdrachtgever van de CED.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CED over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CED in behandeling genomen

Bericht van CED

1 maand geleden - 8-3-2017: Direct na ontvangst klacht gebeld met klaagster en zaak doorgesproken. Excuses aangeboden. VE kon zich hierin vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door M.L. Choi-Man