Klacht: Klantonvriendelijk

op 24 september 2016 over vip company teuge in de categorie Beauty & Wellness

Bizar!

In Mei een afspraak gemaakt bij Vip Company om mijn wenkbrauwen te laten tatoeëren. Ik had een waardebon gewonnen bij vakantie veilingen voor 10,- Incl. Administratie kosten. Koopje!

Vanwege een overlijden de afspraak af moeten bellen. Had ik ook netjes gedaan. Ik schrok dat de mevrouw aan de telefoon heel koel reageerde met,” dat is niet ons probleem, je had 24 uur van te voren af moeten bellen, nu hebben wij niks te doen en zijn daar kosten aan verbonden.”
Mijn verdriet werd op dat moment omgezet in woede. Hoe kan iemand zo koel reageren en ook nog eens kosten in rekening brengen?
Ik heb het al moeilijk zat met een overlijden, dat kan ik toch niet 24 uur van te voren afbellen?

Maanden later geen rekening ontvangen, maar wel een brief van de deurwaarder. Binnen 5 dagen een bedrag overmaken van 140,- euro voor Vip Company.

Nooit een rekening gehad! Hoe dan??

Na telefonisch contact en contact via email  discussies gehad om het feit dat ik onterecht behandeld bent blijven zij bij hun standpunt.

Niet normaal! Zo kan je gemakkelijk geld verdienen!

Beste Vip company. Jullie mogen die 140 euro in je reet steken! Als jullie daar zo blij van worden.
Ik zorg er bij deze voor, dat iedereen dit mag en kan lezen! Goed voor jullie recensies, en die waren al niet best!

En jullie klantvriendelijkheid is ook ver te zoeken. Ik noem dit onprofessioneel!

Mvg,

Priscilla

Wanneer ik de onterechte rekening niet hoeft te betalen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vip company teuge

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vip company teuge in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Priscilla85