Klacht: klantonvriendelijk

op 28 april 2016 over Postkantoor in de categorie Post

betreft postkantoor bruna leenderweg eindhoven geholpen door de bedrijfsleider.
Per jaar (nu al 4 jaar) besteed ik rond de 1000 euro aan portokosten bij dit kantoor, koop er eveneens impulsaankopen zoals kaarten. Een paar maanden geleden vroeg ik of ik een plakbandje mocht, envelop sloot niet goed. De bedrijfsleider zei dat ik daarvoor moest betalen. Voor een plakbandje van circa 5 cm? Ik wist niet wat ik hoorde, kreeg het uiteindelijk voor niets. Vandaag wilde ik weer drie enveloppen verzenden en bij controle of het brievenbuspost was, bleek dat bij 1 envelop de enveloplijm niet goed plakte en had dus een plakbandje nodig van een kleine 10 cm. weer werd ik gesommeerd hiervoor te betalen. Ik ben weggelopen en gezegd dat ik een klacht in zou indienen. Natuurlijk begrijp ik dat wanneer pakketten met weet ik hoeveel plakband dichtgeplakt moeten worden dit heel wat rollen plakband per jaar kost. Maar een envelopje als vaste klant, tweede in vier jaar tijd? Sorry deze bedrijfsleider snapt niet dat regels te interpreteren zijn. Mij zijn zien ze er niet meer, over klantenbinding gesproken!!!!!!!

Wanneer ik als vaste klant behandeld wordt, dat wil zeggen vriendelijkheid zoals de dames in deze winkel het doen, een goedemorgen of goedemiddag en wanneer dat nodig is een service, zoals in dit geval een plakbandje van 5 cm. Ik ben zelfstandig ondernemer ik kan er met mijn pet niet bij dat deze meneer niet snapt dat er een verschil is tussen een plakbandje van 5 cm of een pakket dichtplakken!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postkantoor

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postkantoor nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eindhovenwinkel