Klacht: klantonvriendelijk

op 07 januari 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

10.30 op 7 januari 2011 bij de Leen Bakker Vlaardingen, werd ik erg klantonvriendelijk ebjegend door zowel de bedrijfsleider als de kassiére.
Het ging om korting op verduisterende rolgordijnen, waarvan in inimini letters stond dat de linnen verduisterende rolgordijnen geen korting bedroegen.
Dit werd zonder mij een blik waardig te gunnen naar mij toegesnauwd.
Ik kreeg hooguit de opmerking u bent niet verplicht ze te nemen.

Gewenste oplossing

Een welgemeend excuus!!!!! Zowel persoonlijk als schriftelijk!!!!!
En die mensen moeten duidelijk een cursus klantvriendelijkheid volgen!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door irene86