Klacht: Klantonvriendelijk

op 01 februari 2014 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn man en 4 zonen gingen op 30 januari met Ryanair vliegen vanaf Eindhoven
naar Londen ivm een begrafenis van een oom! Op het vliegveld hebben ze ingecheckt, alles was in orde, het vliegtuig zou om half 10 vertrekken, uiteindelijk werd het half 11! Op weg naar het vliegtuig werd gezegd dat mijn man niet goed op het boekingsformulier stond, er werd gezegd dat hij het nog voor 164 Euro om kon boeken, maar de piloot wilde daar niet meer op wachten,hij besloot om te gaan vliegen, zonder pardon, nogmaals gezegd dat we voor een begrafenis gingen, maar hij was niet te vermurwen! Hoe is het mogelijk…dat dit kan gebeuren, gewoon 5 mensen weer naar huis gestuurd, dit mag NOOIT meer gebeuren!!

Gewenste Oplossing:

Oplossen is moeilijk..begrafenis kun je niet overdoen!!!
Komen jullie maar met een HELE goede oplossing!
dit krijgt in ieder geval nog een staartje, zo kun je niet met mensen omgaan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Toosenfrits