Klacht: Klantenservice laat volledig te wensen over!

op 24 juni 2016 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Beste,

Ik ben 1,5 maand geleden bij itek Aarschot volgende fiets gaan bestellen, trekkingsfiets X-Tract tourer damesfiets 44cm 21 v.
Ik moest de vroegste datum doorgeven dat ik hem kon ophalen, dus ik geef 10/06/2016 door.
Op 15/06/2016 laat ik mij naar daar brengen om van daaruit met de fiets naar huis (Geel) te rijden. Er blijkt als snel een probleem te zijn, ze vinden de fiets niet. Een kwartier later komt men zeggen dat het inorde komt want dat de fiets er moet zijn, dus ik stuur mijn lift naar huis.
Na meer dan een half uur komen ze mij vertellen dat er toch een probleem is en dat ze hem niet vinden maar blijven zoeken.
Weer wat later komen ze terug bij mij om te zeggen dat hij blijkbaar in transfer gegaan is en dat de fiets er niet is.
Ze bieden mij een andere fiets aan, stadsfiets, waar ik zogezegd korting op krijg maar toch nog zou moeten bijbetalen. Ik weiger deze optie.
Dan verteld men mij dat ze hem vandaag, 24/06/2016, thuis komen leveren, ik meld hierbij dat ik moet werken tot ten vroegste 20u. Geen probleem, we brengen hem tussen 20 en 21u.
Ik vertrek, te voet, naar het station in Aarschot aangezien ik anders niet meer thuis geraak.
Nu vandaag,24/06/2016, krijg ik om 19u40 telefoon dat ze bij mij voor de deur staan voor de levering, ik wijs hen op de afspraak die gemaakt is ten vroegste 20 uur. Sorry mevrouw maar hier kan ik niet op wachtten, ik zal hem een andere keer leveren. Hier ga ik niet mee akkoord, de afspraak was duidelijk gemaakt en de fout ligt niet bij mij.
Dus val ik weer maar iemand lastig waar de fiets dan geleverd word.
Nu ga ik de fiets ophalen, blijkt dat de banden, niet volledig, maar toch plat staan.
Wel heb ik een waardebon van 25 euro gekregen.
Maar ik vind toch dat de service alles behalve inorde is.

Mvg,
Keersmaekers Leen

Een degelijke oplossing met oprechte excuses.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LeenK