Klacht: klantenservice is klantenhaat

op 16 juni 2021 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds de nieuwe bezorger wordt de krant alleen op zaterdag net op 08.00 uur maar in de e regel ver na achten bezorgd. Melding gemaakt bij Klantenservice Telegraaf. Geen reactie. De week daarop weer een mail gezonden. Geen reactie. Vervolgens gebeld. De Klantenservice werd vernieuwd en er was geen contact mogelijk. Onbegrijpelijk dat zo’n groot bedrijf geen alternatief toen bood. Toen ze weer in de lucht waren een mail gezonden. Geen reactie. Toen gebeld. Na drie kwartier in de wachtrij gestaan te hebben opgehangen. Een week later weer geprobeerd te bellen: Nu ben ik blijven hangen. Weer na drie kwartier kreeg ik iemand aan de lijn die mijn frustraties aanhoorde en toen de verbinding verbrak. Weer een week later weer eens geprobeerd te bellen, weer drie kwartier inde. wachtrij: De man die ik aan de telefoon kreeg was zeer behulpzaam. De zaterdag daarop kwam de krant idd om 08.00 uur en hij belde terug om het te checken. Zo kan het ook. Ondertussen krijg ik al weeeken lang een dagelijkse mail van Klantenservice dat de bezorging vertraagd is, terwijl dat helemaal niet het geval is. Waarschijnlijk is dit een haatactie van iemand bij de Telegraaf aan mij gericht. Iedere dag mail ik deze Klantenservicemail van de Telegraaf terug. Nooit reactie.
De Klantenservice van de Telegraaf is zijn naam niet waardig. Er is geen service. Een week geleden een brief aan manager klantenservice gestuurd uiteraard geen reactie.Telefonisch onbereikbaar, Mail geen reactie.

Wanneer ik
1: een reactie krijg op al mijn mails, brieven telefoontjes.
2: de dagelijks haatmails van de Telegraaf stoppen.
3: Diegene die die veroorzaakt heeft, ontslagen wordt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanwersch