Klacht: Klantenservice houdt zich niet aan afspraken.

op 04 september 2018 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Per 26 augustus jl. heb ik bij Lexa.nl een jaar-abonnement afgesloten voor €59,88. Ik heb toen ook per ongeluk een premium lidmaatschap afgesloten voor €119,88, ook voor 1 jaar. Hier heb ik gelijk via het contactformulier op de website een bericht over gestuurd waarin in beroep deed op mijn herroepingsrecht betreffende foutieve aankopen, met de vraag mijn geld terug te mogen ontvangen en het premium lidmaatschap te annuleren. Hier zou ik binnen 48 uur een reactie op ontvangen.

Helaas is deze reactie tot op heden nog uitgebleven, en heb ik per 31 augustus nogmaals een bericht gestuurd, waarin ik mijn ontevredenheid hierover laat blijken, en laat weten dat ik graag mijn gehele abonnement wil annuleren en het geld terug wil ontvangen. Wederom kreeg ik een automatisch gegenereerde mail waarin de responstijd van maximaal 48 uur wordt benoemt, maar ook ditmaal heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.

Je hebt een termijn van 14 dagen om een aankoop te herroepen die je op de site of de app hebt gedaan. Te lezen op de website.

Helaas heeft Lexa.nl tegenwoordig geen telefoonnummer meer, en lukt het mij niet direct in contact te komen met een medewerker om dit probleem op te lossen.

Ik ben tevreden wanneer mijn lidmaatschap geannuleerd wordt en ik mijn €179,76 terug heb ontvangen, met voorkeur voor een bankoverschrijving (de betaling is gedaan via PayPal).

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

Reactie van de melder van de klacht jtl.theissen

3 maanden geleden - Door via PayPal (waarmee ik het abonnement had betaald) contact op te nemen met moederbedrijf Meetic, heb ik binnen één dag al de reactie mogen ontvangen dat het geld zou worden terugbetaald, wat vervolgens binnen letterlijk 2 minuten al was gebeurd. Het probleem is opgelost en ik ben tevreden. Ik adviseer andere mensen die met PayPal hebben betaald ook contact te leggen met Meetic, in plaats van direct met Lexa.nl.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jtl.theissen