Klacht: Klantenservice + belkosten

op 19 juni 2017 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Om een naamswijziging aan te vregen voor kaarten van best kept secret moest er een 0900 nummer van eventim gebeld worden vor 0,45ct/min. Na de eerste keer bellen, kon het allemaal niet geregeld worden, want we hadden ipv de kaart nummers, de boekingscode nodig. een 2de keer gebeld, dit maal met boekingscode, maar dat kon weer niet geregeld worden, want alleen de hoofdboeker kon de kaarten overzetten, dit was de eerste keer niet mede gedeeld. Uiteindelijk heeft de hoofdboeker het voor ons geregeld, ook in meerdere telefoontjes.
Toen werd bekend dat eventim het veranderen van tickets niet aan kon. alles wat de hoofdboeker had geregeld was nutteloos geworden, en we moesten weer bellen, en een e-mail van de hoofdboeker regelen last minute. Iets wat lastig ging worden vanwege de bereikbaarheid van de hoofdboeker. “Niet ons probleem, uw probleem” was het antwoord. Inmiddels E14,11 ex btw aan bel kosten kwijt, en er was nog steeds niks geregeld. Gelukkig nog de hoofdboeker tepakken gekregen. en het is uiteindelijk gelukt met de kaarten. Maar niet perse dankzij eventim.

Excuses van eventim voor de onkunde aan de telefoon, en de botte behandelwijze + resitutie van de belkosten

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eventim

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eventim nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bkstw