Klacht: Klantenservice

[email protected] op 27 maart 2018 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

1 uur bezig om de klantenservice te bereiken, kwam slechts bij de bezorging van de krant terecht, na heel veel moeite had ik iemand die nog in gesprek was met een collega over een tfngesprek en toen tot de ontdekking kwam dat er toch iemand ook aan de tfn was, mij eruit gooide. Na verschillende pogingen slechts bij de datum van bezorging terecht gekomen, daar ging het niet over!! Ik probeerde te weten te komen waarom ik niet op de actie van vandaag voor de thermen Soesterberg terecht kon komen, de actie van de Intratuin kwam alleen tevoorschijn, de actie loopt t-m vandaag, 27, dus….heel teleurstellend, frusterend, niet het AD waardig! Nergens een ander tfnnummer te vinden om te informeren, al met al loop ik dus de aanbieding mis.

Als ik vandaag nog een voucher kan ontvangen voor de thermen Soesterberg om morgen, 28 maart te gebruiken. Betere bereikbaarheid en niet zo onfatsoenlijk door een medewerkster, terwijl ik nog ´Hallo´, 2x heb gezegd, dacht dat ze misschien hoorde dat dit niet voor mijn oren bestemd was uiteindelijk, maar ook dat werd niet gehoord en dus er maar
uitgegooid worden.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Geen reactie erop gehad, slechts dat m'n klacht is 'aangekomen', wachtwoord (tot nu toe geen idee waar ik dat moet gebruiken als ik op deze site kom), kortom, geen reclame! Heel jammer.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door