Klacht: Klant onvriendelijk gedrag van Freebees door afpakken van gespaarde Freebees

op 20 december 2017 over BP in de categorie Tankstations

Mijn Klacht

Hedenmorgen ben ik er achter gekomen dat mijn saldo Euro 0,00 geworden is.
Dit omdat ik langer dan een jaar door omstandigheden geen transacties heb gehad.
Er stond een behoorlijk hoog bedrag op na jaren lang gespaard te hebben.
Na telefonisch contact met een mevrouw van Freebees werd mij medegedeeld dat het saldo vervallen was en dat er ca een maand vooraf een mail was verstuurd.
Echter, mijn mailadres is gewijzigd, dus ik heb nooit een bericht ontvangen.
Het moet duidelijk geweest zijn dat de mail van Freebees niet aangekomen is, doch verder heeft de organisatie geen enkele moeite genomen om mijn op een andere wijze te
informeren; bijvoorbeeld per post of per telefoon.
Waarom moet je alle gegevens, zoals je telefoonnummer en adres registreren als ze daar toch geen gebruik van maken.
Heb jarenlang gespaard en had een behoorlijk bedrag op de kaart staan.

In de voorwaarden staat onderstaande vermeld:
1.3 FreeBees kan te allen tijde door FreeBees B.V. worden gewijzigd of beëindigd. FreeBees B.V. kan te allen tijde de uitgifte en/of inname van spaarpunten op een bepaalde locatie (tijdelijk) beperken of uitsluiten. Wijziging of beëindiging zal duidelijk via de deelnemers en de bij artikel 2a genoemde acceptanten worden aangekondigd. De spaarpunten blijven tot 6 maanden na beëindiging geldig. Daarna vervallen de spaarpunten zonder dat daar een vergoeding in welke vorm dan ook tegenover staat.

Boven staat dus dat wijziging of beeindiging duidelijk aan de acceptanten zal worden aangekondigd.
Hier staat dus niet dat dit alleen per mail zal geschieden.

Dus ik ben van mening dat ik niet voldoende ben geinformeerd en dat ten onrechte het bedrag is afgeschreven.
Ik voel me behoorlijk bestolen door een organisatie die klant onvriendelijk is en geen enkel moeite doet om met de klant mee te denken.
Dus voor mij nooit meer Freebees of BP.

Wanneer het bedrag terug gestort wordt en de klanten op een juiste wijze worden geinformeerd voordat de punten vervallen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BP

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaap Weesp