Klacht: klagen!

op 18 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

uit het zwembad gezet omda ik op een stoel zat met gewone kleding…
terwijl er nergens stons dat het niet mocht
personeel beweerde van wel dus alles af gezocht stond echt nergens!
ondertussen was iedereen een dikke 7 man eruit gezet die ook kleding aan had
maar de moslims met hun kleding mochten wel blijven omda hun da voor hun geloof mochten?
na een hoop gemekker van mij hebben ze toch maar snel een bordje geplaatst waarop wel stond dat het niet mocht..helaas te laat!
en dan ook nog zeggen terwijl we foto maakte toen ze hetop hingen dat we het nie op fcebook mochten plaatsen,haha!

park ziet er versleten uit vooral de horeca….echt triestig
personeel wat er loopt is zo lomp als de nacht…..misschien beter wat mensen met ervaring aan nemen ipv van al die 16 jarige
17juli waren we daar smiddags konden normaal middag eten krijgen omdat de horeca nog niet open was en verwezen ons door naar het zwembad waar je nie eens fatsoenelijk je friet kunt eten….
tis hoog seizoen alles hoort open te zijn op zo`n park….

ook de winkel sluit om 17u…vind dat niet kunnen in het hoogseizoen!

iemand met een licht blauwe blouse iets hoger personeel?
duwde een man het park af terwijl de man zelf niks deed en gewoon van het park liep…hij duwde de man echt vijandig weg
daarna is er iets van gezegt dat het niet normaal was hoe hij reageerde en riep dat het hem niks kon schelen!

Gewenste Oplossing:

alles moet op geknapt worden,veel rot daar personeel is onebeleefd en onverzorgt!

Reactie van de melder van de klacht kim van helmond

8 maanden geleden - Indd alles verwaarloosd daar..eten ook niet lekker bij horecagebouw...wij ook veel commentaar gehad

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 18 juli 2016 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Helmond, hartelijk dank voor uw ingezonden klacht. Om deze goed te kunnen behandelen, hebben wij toch echt uw gegevens nodig. U staat niet in ons systeem onder dit adres, niet onder deze naam, niet onder dit mailadres, heb getracht u te bellen dit telefoonnummer klopt niet en en wij kunnen niet opmaken uit uw verhaal in welk park u was.
Zonder deze gegevens kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door kim van helmond