Klachten Cijfers en Trends
Plaats | Bedrijf | KlachtenS | VerschilS | ||
---|---|---|---|---|---|
# | Naam | feb 23 | jan 23 | ||
1 | Ecollect AG | 5 | -6 | 11 | 55% |
2 | EMS | 1 | 1 | 0 | 100% |
3 | PPRO Payment Services SA | 1 | 1 | 0 | 100% |
4 | Paylogic | 1 | -2 | 3 | 67% |
Total aantal klachten | 8 | -7 | 15 | 47% |
Oplospercentage
1 | ![]() |
![]() Paylogic heeft een oplospercentage van 5%. 5%
|
|
---|---|---|---|
2 | ![]() |
![]() Ecollect AG heeft een oplospercentage van 0%. 0%
|
![]() |
![]() Tinka B.V. heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() EMS heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Stripe heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Worldline heeft nog 44 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Geldmaat heeft nog 26 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() IcePay heeft nog 48 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() PPRO Payment Services SA heeft nog 36 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() In3 heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |