Klacht: Klachten Hengelhoef

op 07 september 2018 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Ben afgelopen week naar Vakantiepark Hengelhoef van Oostappen geweest .
Hierbij som ik diverse klachten op betreffende ons verblijf aldaar.
Het chalet waar wij in verbleven was nou niet bepaald schoon veel schimmel vorming in de douche vuile lampen in de kamer een filter van de afzuigkap heel erg vies en vet gordijnen die nou niet naar behoren bevestigd waren ook een wandcontaktdoos in de keuken was stuk .
Antwoord van de onderhoudsman simpel is niet op voorraad was al bekend mogen alleen vervangen met materiaal door hoofdkantoor verstrekt dus niets aangedaan.
Verder de Plaza het zwembad en de snackbar waren veel dicht tijdens ons verblijf aldaar .
Ook was er veel overlast van het grote parkeerterrein door onze oostburen die op het park verbleven heel rumoerig vooral in de vroege morgen.
Ook wordt het parkeerterrein gebruikt als racebaan door buitenstaanders die niets op Hengelhoef te zoeken hebben dus geen veilig verblijf voor je auto om die hier weg te zetten het parkeerterrein was gewoon open zodat een ieder hier op kan.
Dus al met al een vakantieverblijf om niet over naar huis te schrijven en dit gewoon in het naseizoen voor de volle prijs geboekt.
Conclusie ik geen Hengelhoef meer.

Als Oostappen tot een regeling kom met ons .

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leendert1950