Klacht: Klachten afdeling reageert niet op 2 lopende klachten | Dynalogic ref:#GC-17006735#

op 13 december 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Om het bedrijf Dynalogic enigszins imago schade te besparen zal ik niet mijn klacht open posten.

Ik krijg al sinds 16 November geen reactie op mijn klacht wat nog steeds niet is opgelost: Dynalogic ref:#GC-17006735# AR821626 orderno: 111531195

Ik heb een nieuwe klacht ingestuurd op 26 november (2e klacht) die niet binnen de genoemde 14 dagen wordt beantwoord. Wat wel echt in de email staat. Deze afspraak houd ik Dynalogic dus aan.

Het refurbished toestel wat ik heb gekregen heeft problemen:
– Achter Camera focus doet het niet goed
– Beeldscherm is bekrast
– Regelmatig zomaar de melding: USB poort bevat vocht (terwijl die droog op kantoor ligt).

Kortom, ik wil reacties op beide klachten! Ik heb voor klacht 2 nog geen referentie nummer gekregen, wel een bedank email en dat er binnen 14 dagen contact opgenomen wordt.

1: Wanneer ik antwoord krijg op klacht 1.
2: Wanneer ik mijn eigen risico terug gestort krijg wegens falen voor compensatie klacht 1.
3: Wanneer ik een nieuw of dit maal GOED refurbished toestel krijg zonder eigen risico te betalen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 13 december 2017 om 11:10 geantwoord

Geachte heer Gaemers,

Bedankt voor uw bericht.

Onze klachtenafdeling heeft u op 15-11-2017 voorzien van een antwoord. Daar wij de transport partner zijn gaan wij enkel over het transport. Wat betreft iedere andere vraag over uw verzekering dient u dan ook contact op te nemen met uw verzekering. Wij kunnen u hier niet verder mee van dienst zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 13 december 2017 om 11:53 geantwoord

Blijkbaar houd Dynalogic zijn handen af van klachten over de Chauffeur.
Ik heb 'n reply gestuurd met een voorstel. Dit wordt niet opgepakt. Graag reply sturen op originele email.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Gaemers