Klacht: Klachtafhandeling

op 01 december 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al weken een officiële klacht in te dienen bij Lindorff. Ze hebben hier online een formulier voor. Diverse malen getracht in te vullen maar krijg dan een bericht dat er iets fout gegaan is en mijn bericht vermoedelijk niet aangekomen is.
Eenmaal kreeg ik deze melding niet.
Kreeg toen de melding dat de klacht omschrijving niet meer dan 265! karakters mag zijn… En je kan maar één document/bijlage toevoegen.

Gewenste Oplossing:

Als ik fatsoenlijk een klacht kan melden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 02 december 2016 om 08:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 02 december 2016 om 09:04 geantwoord

Ik ben niet gebeld door Lindorff. Sterker nog ik heb zelf gebeld over de zaak en er werd verteld dat jullie geen telefoonnummer van mij hebben. Dit is dus een standaard antwoord

Bericht van Lindorff

5 dagen geleden - U heeft een telefoonnummer opgegeven op de site van klacht.nl, dit nummer hebben wij gebeld. Op het door u opgegeven nummer kunnen wij geen contact krijgen. Wij hebben u voorzien van informatie hoe u ons verder kunt bereiken en hoe u de klacht kunt indienen. De informatie is u tevens via de e-mail toegestuurd. Wij hebben u in de e-mail gevraagd om uw klacht kenbaar te maken, zodat wij deze in behandeling kunnen nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Weeseensduidelijkenkombeloftena