Klacht: Klacht word niet geconstateerd en vreselijke telefonische service.

op 14 november 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb nu al twee keer mijn toestel opgestuurd ter reparatie. Dynafix zegt dat ze mijn klacht niet kunnen constateren. Terwijl ik toch wel degelijk last heb van mijn toestel die continu vastloopt, uitvalt en zwart beeld geeft bij het maken van foto’s. Via zowel de normale camera als via snapchat gebeurt dit regelmatig. Daarbij geeft mijn toestel aan dat hij leeg is als hij uitvalt, maar zodra ik hem dan wil opladen is het toestel alsnog bij het percentage waar die was. ( en dus helemaal niet leeg!). Het toestel heeft verder geen schade van buitenaf en is ook niet gevallen of in contact gekomen met water. Verder verloopt mijn garantie over een week, en daar maken ze nu mooi gebruik van.

Wanneer ze mijn toestel omruilen voor een andere, want nu betaal ik nog mooi ander half jaar lang door, voor een toestel die niet deugt!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 01 december 2016 om 11:00 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Mujkanovic,

Vervelend te vernemen dat uw toestel nog niet naar behoren lijkt te functioneren.

Maakt u gebruik van een geheugenkaartje in het toestel?
Zo ja, zou u het toestel terug kunnen zetten en tijdelijk testen zonder geheugenkaartje? Mochten hiermee de klachten wegblijven willen wij aanraden alle foto’s en bestanden van het kaartje af te halen om het kaartje daarna te formatteren.

Bent u om deze klachten te verhelpen al eens voorzien van een nieuwe simkaart?
Mocht u al een tijd geen nieuwe simkaart gehad hebben willen wij vragen een nieuwe simkaart aan te vragen bij de provider, dit zou de klachten wellicht kunnen verhelpen.

Heeft u bij ontvangst direct de backup op uw toestel teruggezet?
Kan u deze vraag met een ja beantwoorden willen wij verzoeken het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Zet om te beginnen alleen de basisbenodigdheden terug op het toestel. De telefoonnummers, Facebook en Whatsapp. Zet de andere applicaties in groepjes van maximaal 4 terug op het toestel en neem tussen het installeren van de applicaties minstens 24 uur de tijd om het toestel te testen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Wecare team Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door N-M