Klacht: Klacht weekend 22 t/m 25 april,grote ramp

op 28 maart 2013 over Oostappen Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

Afgelopen weekend 22 t/m 25 april 2013 hadden we een “comfort”home geboekt op Parelstrand Lommel te Belgie.De kou in de caravan was nog erger dan buiten!!! Met de gaskachel was het niet warm te krijgen, zaten met een dekbed op de bank ,vooral van de vloer trok de kou op.Zelfs met de gaspitten aan werd het nog niet warm. De bedden waren harde planken en je had geen ruimte om te douchen en er zat geen stofzuiger in de comfort home.Op zondagochtend was tot onze schrik het water bevroren dit dachten we in eerste instantie.Dit alles was de druppel en zijn zondagochtend om 9 uur vertrokken.Hebben toen we thuiskwamen gebeld en kregen te horen dat vanwege de extreme kou het water was afgesloten.Dit hadden ze wel vantevoren mogen melden.Dit had voor ons en mijn dochtertje van 7 een leuk weekend moeten zijn ,maar daaren tegen was het een regelrechte ramp.Toen we een klacht via de mail naar het park hebben gestuurd en na 4 dagen nog niks hadden gehoord ,zijn we gaan bellen.Daar vonden ze van dit alles maar heel gewoon en hadden ook nog meer klachten gehad maar doen er niks mee,geven geen compensatie.Dus vandaar deze klacht hier bij jullie.

Met vriendelijke groet
Jeanny Kolen

Met mijn geld terug of in de zomer een weekend in een huisje

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantieparken

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantieparken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sanne23122005