Klacht: Klacht voor kaarten van Pearl Jam

op 11 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben kaarten besteld voor het concert van Pearl Jam op 26 juni 2012. In de bevestigingsmail staat dat de kaarten aangetekend en uiterlijk een week van te voren verzonden zouden worden. Deze kaarten waren voor mijn zoon. Op 21 juni 2012 gingen wij op vakantie. Aangezien de kaarten niet aangetekend verzonden waren voor 19 juni 2012 gingen wij ervan uit dat we deze niet meer zouden ontvangen. Later toen we weer thuis waren op 4 juli 2012 hebben we in de mailbox gezien dat de kaarten per mail waren verzonden. Dit was niet de afspraak.Indien dit afgesproken was hadden we uiteraard in de mailbox gekeken. Nu hebben we 4 niet gebruikte kaarten en meer dan € 300,- verlies.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden met teruggave van het bedrag aangezien de afspraken niet nagekomen zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 18:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door typtelussa