Klacht: Klacht vakantie park Hengelhoef

op 22 juli 2019 over Oostappen Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

wij hebben een huisje genomen van 15-07-2019 tot 19-07-2019, wij kwamen daar aan, en ons huisje was nog niet schoongemaakt, wij hebben tot 18.00 uur moeten wachten tot dat ons huisje schoongemaakt werd, schoonmaken duurde nog geen 10 minuten, wij hebben vervolgens de volgende ochtend afwasspons en vaatdoek gaan kopen want die was ook niet aanwezig in dat huisje. de televisie deed het ook niet hij sneeuwde heb meerdere malen aangegeven bij de receptie, werd gezegd wij hebben geen afstandsbieding meer over jullie krijgen zo spoedig mogelijk een afstandsbediening, pas donderdag avond heeft iemand een afstandsbediening voor ons gebracht maar de televisie hebben ze niet gekeken want hij was nog steeds aan het sneeuwen, de ergste was dat wij 3 dagen zonder warmwater hebben gezeten, ook meerdere malen gebeld met receptie en langs geweest, pas donderdag avond is er iemand langs geweest, en ook van het bedrijf Snoeks geweest om te kijken en hij zei dat de ketel vervangen moest worden, en de heer Raf Snoks beheerder van de park hengelhoef was er ook bij. wij hebben zelf de sleutel moeten vragen voor het huis naast ons.
wij kregen pas de donderdagmiddag de sleutel om bij de huis naast ons te gaan douchen, en de ketel zou pas als wij uit dat huis er uit waren vervangen worden, wij hadden gevraagd of wij vrijdag een verlenging op ons huisje konden krijgen. de heer Raf Snoks had dat goedgekeurd en gezegd dat wij vrijdag avond eruit moesten, en vrijdag om 8.00 uur s`morgens stond de installateur van de Ketel voor de deur, de heer Raf is ook gekomen in de ochtend en hij zei oh een mis communicatie tussen de heer Raf en bedrijf Snoeks. hij is terug gegaan en is na 10 minuten terug en hij had een mededeling voor ons.
wij moesten eruit en de rest lag nog te slapen, wij hadden een moeder dochter week gepland pubber dochters even met ons alleen maar helaas niet goed afgelopen, wij hebben alles ingepakt en zijn eruit gegaan. de heer Raf Snoks zei ik maak het wel goed met jullie nauw echt niet dus, even later hebben wij hem gezien in de park, hij draait zijn gedicht om en loopt door.
dit is al de derde keer dat ik problemen met oostappen heb gekregen, 2 keer in asten en nu in hengelhoef. mijn vertrouwen in jullie is echt gezakt. wordt van alles gezegd maar na komen zijn jullie slecht in.
en dan hebben wij nog volle pond betaald geen tv en geen warm water wil je douchen loop maar de zwembad.

graag wil ik een terug koppeling op dit mail.

mvg.
Shirley Soekhram

ik heb betaald voor een midweek met alles erop en eraan, en niet om achter alles aan te moeten lopen en zelf alles te moeten regelen, en tig telefoontjes plegen. of ons geld volledig terug en een midweek.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantieparken

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantieparken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vayen 022018