Klacht: Klacht tegen CBR examinator

op 21 juni 2016 over CBR in de categorie

Mijn dochter Adrianana Cornelia Ruth heeft vandaag in Leusden rijexamen afgelegd met een negatieve uitslag. Dit kan daar ga ik ook niets van vinden.

Echter de reden van deze klacht is de houding en gedrag van de vrouwelijke examinator. Een ingreep bij het langs (file) parkeren met de mededeling u zat bijna op de stoep. Echter was dit met het uitrijden en niet met inparkeren.

Bij een weg van rechts kwam een klein kind op de fiets achter een haag vandaan. Ruth heeft toen een noodstop gemaakt ivm de veiligheid van het kind! Reactie examinator, je had door moeten rijden of gas loslaten. De gevolgen waren niet te overzien geweest.

De instructeur van de Rijschool was ontzet over de reactie van de examinator.

Lijkt mij dat een gesprek met de examinator de rijschoolhouder, mijn dochter en ikzelf mogelijk verheldering kan geven.
Het afnemen van een examen wordt door deze interactie verschillen zeer subjectief.

Buiten om de frustratie heeft de houding en gedrag van de examinator geen goed gedaan aan het zelfvertrouwen van mijn dochter.
Iets dat ik als vader niet over mijn kant laat gaan!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De heer Anninga