Klacht: klacht t.a.v. terugstorting van retour gezonden artikel

op 24 december 2012 over Dagopdag.nl in de categorie Deal-Sites

Op 11 november j.l. heb ik via dagopdag een dekbedovertrek besteld en betaald met ideal. Op 24 november is het uiteindelijk na 2 telefoontjes van mij geleverd. Aangezien ik niet tevreden was over de kleur heb ik het dekbedovertrek tegen betaling van de verzendkosten retour gestuurd. Ik heb hier eest telefonisch contact over gehad met een medewerker van het bedrijf. Hij verzekerde mij dat ik uiterlijk 4 december het geld teruggestort zou krijgen. Er worden volgens medewerker maar 1 x per week betalingen gedaan op dinsdag. Tot op heden heb ik echter nog geen geld teruggekregen. Ik heb herhaaldelijk gebeld op telnr. 023-3020301 waar ik steeds een bandje te horen krijg dat ze niet in staat zijn op te beantwoorden. Ik heb inmiddels 2 x een mail ( 18 en 22 december) verzonden met het verzoek mij te antwoorden en mijn geld terug te storten. Ook hier mocht ik nog geen antwoord op krijgen. U begrijpt dat ik zo snel mogelijk mijn geld wil hebben, vandaar deze klacht.

Met terugstorting van €49,95 op mijn rekening

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dagopdag.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagopdag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagopdag.nl

Heeft op 24 december 2012 om 12:29 geantwoord

Beste mevrouw Coenders,

Het bedrag is zoals beloofd terug gestort op uw rekening via Serviceteam

Alle klachten die gemeld zijn door coenders