Klacht: Klacht over VIP arrangement concert Waylon jl

op 13 december 2017 over Ticketpoint in de categorie Kaartenverkoop

Goedendag, ik wil graag een klacht indienen over het VIP arrangement van Waylon 2 dec jl. Op 1 dec 2016 heb ik deze VIP arrangementen gekocht €245 pp. Omdat mijn vriendin al voor zaterdag 2 dec kaartjes had gekocht boekte ik deze VIP op vrijdag 1 dec. 2.5 halve week van te voren werd ik op gebeld dat het VIP arrangement gecanceld was en dat de kaarten naar zaterdag verplaatst kon worden. Dus ik zei maar ik ga zaterdag ook al. Omdat mijn vriendin deze kaarten niet bij ticketpoint had gekocht konden hun deze kaarten niet om zetten naar vrijdag. Wij hebben speciaal een appartement a € 169 voor 2 personen geboekt omdat we vrijdag de VIP hadden en onbeperkt zouden kunnen drinken. Nu is deze omgezet naar zaterdag dus hebben we extra een hotel a € 99 voor 1 kamer moeten boeken anders konden we ons niet omkleden voor het VIP arrangement. Volgens ticketpoint hadden deze kaarten nooit verkocht mogen worden,foutje van de organisatie. Later begreep ik dat zowel het VIP arrangement van vrijdag en zaterdag niet uitverkocht was en dus samen gevoegd was. Online heeft gestaan dat Waylon beperkt aanwezig zou zijn bij de afterparty van radio Veronica. Als fan verheug je je daar erg op en hoop je op de foto met hem te kunnen of een praatje te maken. Nee hoor hij is niet op komen dagen! Blikbaar voordat hey concert begon is het van de site gehaald bij ticketpoint.Bij het VIP arrangement zou onbeperkt drinken zijn tijdens t concert. Niks onbeperkt,we kregen met zijn tweeën 10 muntjes maar een wijn of mix zijn al 2 of 3 munten en tijdens het after mini privé concert was de bar dicht dus konden we niks meer drinken. Voor en na t concert hadden we een walking diner. Zo weinig en kleine hapjes dat de meeste mensen beneden eten gingen kopen. Terwijl op de site staat dat het maagvullend is. NOT!De after party zou van 23-1.00 zijn. Omdat het concert veel later begon en dus ook pas rond 23.45 afgelopen was begon de after party ook later. Maar de aanwezige dj van Veronica zij gewoon om 1.00 dat het afgelopen was. Dus ipv 2 uur after party maar 1 uur. Ik vind dat niet kunnen. Ik heb een hoop geld uitgegeven voor iets waar de helft niet van waar was. Ik heb spijt dat ik zulke dure kaarten heb gekocht. En Waylon zelf of zijn organisatie moeten zich schamen om fans zoveel te laten betalen en dan niet komen opdagen. SCHANDALIG!
Mijn vriendin heeft gebeld naar het bedrijf waar zij haar kaarten had besteld maar hun konden niet precies dezelfde plaatsen aanbieden. Mijn vriendin heeft € 90 pp betaald voor 1e ring kaarten en nu kregen we staanplaatsen twv € 49,95 aangeboden of 2e ring plaatsen. We hebben de staanplaatsen geaccepteerd maar zij kreeg niet het prijsverschil terug.

Mvg,
Babette Smiesing

Ik zou graag een compensatie willen. Zowel voor het VIP arrangement als voor de extra kosten die we hebben moeten maken omdat hun zonodig het VIP arrangement moesten verplaatsen. Het was ABSOLUUT geen €245 waard. En mijn vriendin wil graag het prijsverschil van de kaarten terug ter compesatie

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticketpoint

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticketpoint nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Babette2810