Klacht: Klacht over verdwijning van Nescafe Original Espresso Sticks

JN. op 16 januari 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Mede namens mijn familie wil ik een klacht indienen over het uit de productie halen van de Original Espresso Sticks en de daarvoor in de plaats gekomen Azera Espresso sticks. Die laatste is echt niet te drinken! Het heeft een zure smaak, hij smaakt minder intens en ruikt ook niet meer als de lekkere koffiegeur. Voorheen namen we altijd een hele voorraad mee voor familie in het buitenland, omdat zij zeer te spreken waren over de Espresso\\\\\\\’s sticks (geen 1 oploskoffie haalt die intense smaak) maar geen haar op m\\\\\\\’n hoofd die het overweegt de Azera sticks mee te nemen. De doosjes die ik nog niet heb aangebroken, ben ik ook van plan te retourneren. Een vervangend product hoort toch een verbetering te zijn, maar hiermee slaan jullie de plank echt ontzettend mis. Dus in plaats van meer klanten te bereiken en meer omzet, raakt u juist klanten kwijt.

Het liefst zie ik en velen met mij die koffie weer terug in productie/schappen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 06 april 2018 om 14:27 geantwoord

Beste meneer, mevrouw,

Wij hebben goed nieuws voor je!
We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De NESCAFE Espresso potten komen ook weer terug in ons assortiment. We hebben alleen nog een precieze verkoopdatum.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door