Klacht: Klacht over ticketloket

op 20 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 2 januari 2012 twee kaartjes besteld voor het concert van Guus Meeuwis, veldplaatsen, via ticketloket. Dit bedroeg alles bij elkaar 197,50 euro!!
Nu kreeg ik een kleine week voor het concert te horen dat ze mijn kaartjes niet konden leveren, dit was al een teleurstelling. Nu had ik er voor gekozen om mijn geld terug te laten storten. Op 8 juni 2012 heb ik via klantenservice@ticketloket.com een e-mail ontvangen dat ze begrepen dat ik mijn bestelling annuleerde en dat zij dus mijn geld terug zouden storten. Nu stond er in dat mailtje niet bij hoe lang dit zou duren, op de site gevonden dat dit 30 dagen kon duren.
Uiteindelijk gewacht tot 18 juli 2012 en vervolgens netjes een e-mail verzonden naar bovenstaand adres dat ik mijn geld nog niet had…GEEN REACTIE!! Inmiddels meerdere mailtjes gestuurd naar ticketloket maar GEEN REACTIE en belangrijker nog GEEN GELD!!

Ik vind het belachelijk dat ik zo’n lange tijd moet wacht en zelf achter mijn geld aan moet, terwijl ze alleen via de mail bereikbaar zijn……

Gewenste Oplossing:

Dat ik het gehele bedrag van 197,50 euro teruggestort krijg op mijn bankrekening!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 16:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door DN