Klacht: Klacht over Oostappen vakantiepark service

op 17 mei 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Klacht over Oostappen vakantiepark service

Geachte mevrouw/ meneer

Op donderdag 12 mei ik heb een reservatie gemaakt via de website vakantie veilingen, maar er is iets mis gegaan, want tot vrijdag avond ik had nog geen bevestiging van jullie gekregen. Daarna heb ik naar jullie gebeld en jullie zeiden dat ik nog een keer via email reservatie moet maken. Ik heb mijn best gedaan. Op zaterdag 14 mei rond 15:00 uur heb ik een bevestiging van jullie gekregen dat was veel te laat. Ik wilde niet alleen voor twee nachten en een dag naar jullie park komen, want ik moest voor 4 dagen betalen. Gisteren had ik aan de telefoon met jullie medewerker Mariolijn gesproken, ze was ontsettent onaardig.
Ze praatte naar mij met een harde en gemene toon en ik mocht niks van haar zeggen. Ik vroeg of ik haar naam mocht weten, maar dat zei ze niet. Dat was geen profesioneel gesprek. Ik heb echt slechte ervaring met jullie gehad.

Hopelijk neemt u mijn klacht serieus en ga u mij helpen.
Alvast bedankt!

Aneta Wojaczyk

Ik wil graag mijn geld terug en ik wil geen extra kosten betalen, want van mijn kant is alles goed gedaan. Mischien in de toekomst ik kom met een plezier naar jullie toe.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Aneta