Klacht: Klacht over omgeruilde artikelen en de administatiekosten die er nog eens bij komen?!

op 03 september 2016 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Beste Pabo,

Bij deze mijn klacht over jullie omdat ik niet tevreden ben met jullie artikelen/service. Ik heb een aantal strings gekocht bij jullie welke na 1x dragen al begonnen te scheuren. Ik had geen garantiekaart meer omdat ik er vanuit zou gaan dat er weinig mis mee kon gaan.
Helaas zoals ik zei begonnen de kantenbanden van 5 van de 8 strings na 1x gedragen te hebben al te scheuren. Ik heb er 3 opgestuurd naar jullie, de andere 2 die stuk waren had ik al weggegooid. En daar betaal je dan zo\\\\\\\’n €9,00,- per string voor.
Omdat ik niet meer over de garantiekaart beschikte was de e-mail voldoende volgens een van de medewerkers. Ik zou 3 nieuwe exemplaren krijgen.
Toen jullie de strings in ontvangst genomen hadden kreeg ik €1,57 teruggestort op mijn rekening?
Echter heb ik bijna 2 weken moeten wachten tot ik de strings opnieuw toegestuurd kreeg…na meerdere keren vragen werden ze eindelijk verstuurd.

Ook had ik in de e-mails ongeveer 10x aangegeven dat ik de strings naar een dhl parcel shop verstuurd wilde hebben zodat ik deze daar kon ophalen. (Volgens jullie was dit geen probleem en kon dit geregeld worden)
Helaas….ik krijg ze gewoon binnen op mijn huis adres terwijl ik dit niet wilde? En tot mijn grote verbazing zat er nog een rekening bij van €2,57 of ik even de administratiekosten wilde betalen? Nou nee want ik denk dat jullie de administratie niet op orde hebben daar aangezien ik ten eerste 2 weken heb gewacht op nieuwe artikelen en daarna nog artikelen sturen naar een adres dat ik niet wil.
\\\\\\\’Ook hanteren jullie de zin: voor 20.00uur besteld, morgen bezorgd. \\\\\\\’
Ook dit was niet het geval, de nieuwe artikelen kwamen 2 dagen na de correctie/retourzending binnen.

Ik vind het vreemd dat ik wel een rekening krijg van administratiekosten terwijl jullie artikelen sturen waarvan de kwaliteit niet deugde, mij 2 weken laten wachten op nieuwe exemplaren en dit dan nog eens naar mijn huisadres sturen terwijl ik nadrukkelijk heb aangegeven dit niet te willen. Ik was een tevreden klant maar ik begin nu langzamerhand mijn tevredenheid en vertrouwen te verliezen. Jammer zeg…

Update 5-9-2016
Vandaag heb ik een e-mail ontvangen of ik tevreden ben met mijn bestelling en of ik €1,97 wil overmaken via ideal/paypal.
€1,97?!?! Dit bedrag is eerder door jullie over gemaakt naar mij en in de bijgesloten \\\\\\\’factuur\\\\\\\’ hebben jullie het over €2,57 dat ik dien te betalen?
Dit zijn 2 verschillende bedragen…

Update 6-9-2016
Pabo heeft telefonisch contact opgenomen met mij. De klacht is opgelost. Met de geboden oplossing ben ik tevreden!

Ik zou graag zien dat ik de €2,57 voor de \\\\\\\'administratiekosten\\\\\\\' niet hoef te betalen. Ik ben dit namelijk niet van plan en ben het er absoluut niet mee eens. Verder hoop ik dat jullie volgende keer betere artikelen leveren want ook als deze na 1x stuk gaan stuur ik ze gewoon terug, et garantiekaart ;). Misschien kunnen jullie nog een compensatie aanbieden, ik hoop dat dit een leer voor jullie is dat de artikelen volgende keer naar het juiste adres en op tijd verstuurd worden indien ik iets bestel...

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pabo over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 06 september 2016 om 16:37 geantwoord

We hebben op dinsdag 6 september jl. telefonisch contact opgenomen met de auteur van deze klacht. In dit gesprek hebben wij onze excuses aangeboden voor de verkeerde levering en de kwaliteit van de door hem ontvangen artikelen. De klacht wordt uiteraard doorgegeven aan onze leverancier, zodat deze hiervan op de hoogte is.
Tevens hebben wij de auteur uitleg gegeven over onze retourprocedures.
Daarbij is het nieuwe factuurbedrag ontstaan uit een terugstorting. De onterechte administratiekosten zijn gecorrigeerd.

In samenspraak met de auteur sluiten wij deze klacht af als zijnde opgelost.

Monique
Webcare Team