Klacht: Klacht over meetic.nl / lexa

op 18 december 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Toen ik mijn huidige vriendin nog niet had ontmoet had ik een eenmalige machtiging gedaan om een bedrag van mijn rekening te schrijven. En niet elke maand €24,95!! Nu loopt dit al bijna twee jaar zo. Ik ben er flauw van. Mijn inloggegevens zijn niet meer te achterhalen, maar er wordt wel elke maand geïncasseerd van mijn rekening. Wat is dit voor gedonder?? Dit is toch te zot voor woorden dat dit zomaar mag, zonder mijn toestemming? Ik kan dan ook met geen mogelijkheid deze incasso stopzetten. Er zijn nergens op internet contactgegevens van lexa of meetic bekend. Dit moet nu stoppen, want ik ben nu heel erg gelukkig samen met mijn vriendin en ik wil niet elke maand aan jullie moeten betalen! Dit is dus al 21 maanden gaande. En 21 maanden keer € 24,95 is in totaal €523,95!! Voor dit bedrag ben ik dus opgelicht!

Graag zie ik dit bedrag teruggestort op mijn bankrekening, want ik vind het het afschuwelijk dat dit kan op deze manier!!!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 19 december 2012 om 11:32 geantwoord

Beste harmmarlien,

ik begrijp uit uw bericht dat er zonder uw toestemming maandelijks een bedrag van 24,95 Euro wordt afgeschreven en u dit graag stop wilt zetten, en gerestitueerd wilt zien.

Ik heb helaas met de door u opgegeven gegevens geen profiel kunnen achterhalen op de Lexa website. Ik wil u dan ook vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team en in dit bericht de gebruikersnaam en het e-mailadres te vermelden waarmee u zich destijds bij Lexa geregistreerd heeft. Het door u opgegeven nummer is geen klantnummer. Zodra ons team uw gegevens heeft ontvangen, kunnen zij u verder helpen.

U kunt voor al uw vragen en het opsturen van de gevraagde gegevens altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Christine

Lexa Team

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lexa.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door harmmarlien