Klacht: klacht over in rekening gebrachte betaalsom

op 06 juni 2018 over Hotel Birkenhof in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S.,
Bij Birkenhof had ik een nare ervaring. Bij de aanvraag voor een twee -persoonskamer voor de data 17 mei tot 19 mei 2018 is klaarblijkelijk niet ingevuld dat het ging om twee personen ging waardoor vermeld stond één persoon. Ik kan mij voorstellen dat dan de prijs verhoogd wordt met een extra bedrag voor het ontbijt op die twee dagen, Volgens de informatie uit booking zou dat neerkomen op 17 euro. Kan nog toeristenbelasting bijkomen van 4 euroi. In plaats daarvan bracht de eigenaar mij 82 euro in rekening, een verschil van 61 euro.
Ik zou het op prijs stellen indien Booking dit onder de aandacht van hotel Birkenhof in Pfronten brengt dat dit niet netjes van hun kant was.
met vriendelijke groet
Theo Kok

Gewenste Oplossing:

zie voorgaande

Alle klachten die gemeld zijn door theokok321