Klacht: Klacht over hulpverlening inpagno

op 02 juli 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Geachte lezer,

Ik heb zelf PTSS. Normaal behoor je dan een psycholoog te krijgen voor behandelingen.
Maar Door dat ik vorig jaar nog geen inkomsten had (een uitkering) en nog geen eigen woning heb (woonde vorig jaar nog gedwogen bij mijnot ex in). Konden deze behandelingen niet door gaan. IIn oktober vorig jaar heb ik daarom ambulante zorg gekregen.

Het bedrijf waar ik onderbehandeling loop en ook mijn ambulante zorg krijg, heet trouwens inpagno.

Mijn ambulante zorg vertelde eerst dat ik mij moest uitschrijven bij mijn ex. En dat ik daarna een uitkering kon aanvragen. 7 dec heb ik mij uit laten schrijven bij mijn ex, en bij mijn moeder ingeschreven als post adres. Daarna werd mij verteld dat ik geen uitkering kon aanvragen. 2 januari 2017 heb ik dit maar gedaan op eigen houtje, omdat ik van hun geen hulp kreeg.

Dit is nog niet alles helaas, mijn ergste en grootste klacht over dit bedrijf moet nog komen!
Op 21 juni hebben mijn vriend en ik te horen gekregen dat ik zwanger ben. Dus beide in angst en stress en hormonen bij mij persoonlijk.
Soms hadden mijn vriend en ik heftige ruzies.
We hebben samen dingen tegen elkaar gezegt waar we beide achteraf spijt van hadden.
Ik had gezegt dat ik zo’n vader voor mijn kind niet wenste en mijn vriend zag liever een abortus.

Op vrijdag 23 juni had ik een gesprek met mijn ambulante zorg tessa de reus. Ik had haar verteld over de ruzie en wat er o.a. kwaad tegen elkaar gezegt was. Dit had ik gedaan zodat ze wist in wat voor situatie ik nu samen met mijn vriend zit. Niet om mijn vriend bij haar zwart te maken. Afgelopen woensdag heeft zij mij gebeld om te vragen hoe het bij de huisarts was. Ik was in middels door verwezen naar de gynaecoloog bij het ziekenhuis. Ik heb zo als het er nu naar uit ziet, een miskraam gekregen (aanstaande maandag krijg ik dat met zekerheid te horen). Maar nu komt het! Zij is zo erg tegen mijn vriend te keer gegaan, over dat hij het word abortus in zijn mond gehad heeft. Dat mijn vriend ook tegen haar uit viel, en terecht! Tussen die vrijdag en woensdag is er veel gebeurd. Gisteren te horen gekregen dat ik een zeer hoge kans heb op een miskraam. Ik ben ook bang dat deze miskraam door deze stress situatie kan komen.

Daarom wil ik ook heel graag over stappen naar een andere Hulp instantie. Want ik ben nu stabiel maar mijn behandelingen lopen nog steeds niet bij een psycholoog. Ik geef zelf aan dat ik mij zelf stabiel genoeg vind, maar daar hebben hun geen oren naar. Nu ik zwanger blijk / bleek te zijn, was er waarschijnlijk wel behandelingen in vooruit ziet. Maar niet met zekerheid helaas.

Ik hoop dat jullie iets met deze klacht kunnen doen. Want ik snap mijn vriend, dat het voor hem over komt, dat ik hem zwart heb lopen maken bij mijn ambulante zorg, maar dit is dus niet het geval! Alleen Door mijniet ambulante zorg had ik daarna wel ruzie met mijname vriend er over. Stress op stress op stress. Ik zelf word daar totaal niet mee geholpen.

Als ik een andere zorg instellingen kan krijgen en dat inpagno op hun gedrag word aangesproken. Ik ben namelijk een persoon en geen nummer!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patje1704