Klacht: Klacht over hoekbank

op 21 mei 2016 over Montel in de categorie Lederwaren

Op 29 februari jl. is mijn hoekbank geleverd. Op het eerste oog zag alles er prima uit. Wat wel opviel was dat de bank al na enkele dagen begon te kraken. Toen de bank vervolgens ook ging doorzakken en er meerdere plooien ontstonden, heb ik contact met Montel opgenomen. Na veel moeite werd ik uiteindelijk teruggebeld om een afspraak te maken met een servicemonteur. Toen hij binnenkwam zei hij direct dat hij niets met mijn klacht kon. Er zou sprake zijn van inklinken (?) en voor het mogelijk ontstaan van plooivorming had ik getekend op het aanvraagformulier (wat niet anders kon, anders zou de bank niet besteld worden). Toen ik aangaf dat ik er geen genoegen mee nam om zo afgewimpeld te worden, heeft de monteur de bank open gemaakt en deels opgevuld. Het kraken werd verholpen en van de plooien werden diverse foto’s gemaakt. Ik zou spoedig horen. Omdat ik 3 weken lang niets hoorde ben ik zelf gaan bellen. Inmiddels was de bank weer volop aan het kraken en worden de plooien een soort golfjes op de bank. Ik zou teruggebeld worden. Als ik niets zou horen moest ik zelf maar weer bellen. Wat een service he? En inderdaad…ik hoorde niets dus belde zelf maar weer. Ik kreeg het zelfde verhaal weer te horen en werd wederom niet terug gebeld. Toen ik ook na een derde telefoontje van mijn kant niet terug gebeld ben, heb ik mijn eerste mail gestuurd met verzoek tot reactie. Tot mijn verbazing wordt ook daar niet op gereageerd. Ik heb nu een 2e en laatste mail gestuurd. Indien montel ook nu weer niet reageert zal ik de geschillencommissie wonen inschakelen. Montel weet haar producten mooi aan te prijzen in de winkel…maar service verlenen ho maar. Voor mij nooit meef montel. Ik besteed mijn 2.000 euro liever bij een andere meubelzaak! Overigens zijn er ook problemen met het bijgeleverde karpet geweest. Ook hier deed men vreselijk moeilijk en was de service ver te zoeken. Ik heb meerdere keren moetrn bellen en uiteindelijk zo’n 10 weken op mijn karpet moeten wachten.

Als montel de hierboven genoemde problemen oplost. Service verlenen zit ze kennelijk niet in de genen. Geld verdienen en mooie praatjes houden des te meer. Als de problemen niet worden opgelost verwacht ik een financiële compensatie of een nieuw bankstel dat niet doorzakt, niet kraakt en niet gaat golven. En dat al binnen een maand na levering!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht AlexHolt

1 jaar geleden - Afgelopen vrijdag na nogmaals zelf gebeld te hebben werd ik eindelijk terug gebeld. Het verloop van het gesprek was echter totaal niet oplossings gericht. Klacht over de plooien (inmiddels golfjes) werd direct afgewezen. De persoon aan de telefoon vond dat dit er bij hoorde. We hadden er bovendien voor getekend dat er plooien kunnen ontstaan. Er is wat mij betreft echter wel een verschil tussen een plooi en een bank die golft. Er werd totasl niet meegedacht en ze kon er niets aan doen. Dat de bank 2000 euro kostte en dat ik daar wel enige service voor verwachtte daar werd aan voorbij gegaan. Wat een enorm slechte service. Geld verdienen gaat ze een stuk makkelijker af dan service verlenen. Voor mij echt never nooit meer montel. Naar het kraken van de bank komt binnenkort wel weer iemand kijken. Kennelijk was de persoon die de eerste keer kwam niet capabel genoeg om dat definitief te verhelpen

Reactie van de melder van de klacht AlexHolt

1 jaar geleden - Bovenstaand bericht is geen bericht van montel maar een 2e bericht van mijzelf

Reactie van de melder van de klacht AlexHolt

1 jaar geleden - Het barst hier op de website van de klachten. Allemaal ervaringen met slechte of onbeschofte behandeling. Bij alle klachten ligt het aan de consument en niet aan montel. Bij niemand wordt meegedacht over een oplossing. Slaap lekker verder Montel. Op deze manier gaan jullie het vast redden!

Alle klachten die gemeld zijn door AlexHolt