Klacht: Klacht over Etsy customer support

Categorieën

Inloggen

Aanmelden

Voor bedrijven

Ik was al een aantal weken actief op Etsy toen ik mijn eerste order binnenkreeg, Iets waar ik me enorm op had verheugd. Op Etsy duurt het kennelijk een tijdje voordat de site bestellingen verwerkt heeft maar er wordt aangegeven dat je contact met Etsy moet opnemen als dat binnen 48 uur nog niet het geval is is. Als de order namelijk nog niet verwerkt is krijg je het door de klant betaalde bedrag niet op je Etsy rekening gestort en teven kun je het bestelde artikel niet naar de klant versturen, ondanks het feit dat de klant wel betaald heeft. Na de door Etsy aangegeven 48 uur heb ik keer op keer via de op de site aangegeven methode een mail naar customer support gestuurd met de vraag waarom de order nog steeds niet verwerkt werd maar ik kreeg geen enkele respons. De order is op 02-06-2017 binnengekomen en op 06-06-2017 kreeg ik eindelijk antwoord voor Etsy. Het is voor verkopers verplicht om een kopie van je ID op te sturen en volgens Etsy had ik dat nog niet gedaan. Dat is echter absoluut niet waar want ik had op 14-06-2017 al een mailtje naar Etsy gestuurd met als attachment een kopie van mijn ID. Een medewerker van customer support heeft mij toen terug gemaild met de mededeling dat mijn ID ter goedkeuring naar een andere afdeling zou worden gestuurd maar dat is kennelijk nooit gebeurd. De mail die ik op 06-06-2017 bevatte een link waar ik op kon klikken om mijn ID te uploaden. Ondanks het feit dat ik al een kopie van mijn ID naar Etsy had gestuurd heb ik dat toch maar gedaan. Zonder resultaat want de order is nog steeds niet verwerkt wat, zoals ik eerder al heb aangegeven, tot gevolg heeft dat de betaling van de klant niet op mijn Etsy rekening wordt gestort en ik de bestelling niet op kan sturen aan een klant die al betaald heeft. Ik heb vandaat (09-07-2017) weer een bericht naar Etsy gestuurd maar gezien het feit dat mijn vorige mailtjes niet werden beantwoord en ik letterlijk dagen later een mail kreeg met hierin foutieve feiten heb ik hier weinig vertrouwen in. Het is nu een week geleden dat ik de bestelling binnenkreeg en ik heb de order nog steeds niet naar de klant kunnen versturen. Ik heb het gevoel dat ik muurvast zit. Al met al een teleurstellende en vervelende ervaring. Ik heb al veel vaker beoordelingen op trustpilot gegeven en die zijn altijd positief. In dit geval kan ik niet anders dan een negatieve beoordeling geven.

}

Hoeveel mensen vonden mijn beoordeling nuttig?

Iedere dag lezen miljoenen mensen beoordelingen op Trustpilot. Wanneer u wilt weten hoeveel mensen uw beoordeling hebben gezien, vink dan onderstaand vakje aan en wij houden u op de hoogte.

Ja, stuur me graag een overzicht

OVER TRUSTPILOT

d
g

j

Privacybeleid | Gebruikersvoorwaarden | Richtlijnen voor gebruikers

© 2017 Trustpilot A/S. Alle rechten voorbehouden.

Als Etsy de order heeft verwerkt en ik eindelijk het artikel naar de klant kan opsturen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Etsy over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door NiceThingsdoorSabi