Klacht: KLACHT over de schade melding FBTO QS01259534-001 Adres Kruizenmuntweg 126, 5044BH tilburg

op 27 maart 2017 over CED in de categorie Schadevaststelling en -onderzoek

Beste FBTO CED group,

na aanleiding van stormschade op 23-2-2017 heb ik contact opgenomen met FBTO

Door de drukte hebben jullie een extern bedrijf ingeschakeld die PAS op 15-3-2017 mijn schade heeft opgenomen!

Echter bleek na vertrek dat de helft van de schade nog niet opgenomen is! dit heb ik per direct op 15-3-2017 telefonische gemeld bij fbto en op dezelfde dag 3 emails met foto’s van de schade gestuurd met de volgende stukken wat niet is meegenomen en vragen gesteld! hierop is tot op heden niet gereageerd door heer Glaudemans!

op 15-3-2017 heeft fbto doorgegevens dat de expert binnen 2 dagen met mij contact zou opnemen! dit is niet gebeurd

op 17-3-2017 contact opgenomen met fbto met het verzoek dat ik contact wil met de expert omtrent schades die niet zijn meegenomen en sommige bedragen ben ik het niet eens omdat het niet realistische is zoals pooltafel 150 euro terwijl ik hier een een offerte heb liggen van 968,40,- euro om het te herstellen

op 21-3-2017 zelf contact opgenomen met FBTO Krijg te horen dar er nog niks mee gedaan is! op 21-3-2017 heeft de klantenservice van fbto weer een verzoek ingediend dat de expert mij binnen 2 dagen zal terug bellen! dit is niet gebeurd

op 22-3-2017 krijg ik een email van FBTO als ik niet eens was met de schade dat ik een second opinion in kon schakelen terwijl dat nog helemaal niet aan de orde was! Hiervoor heb ik contact opgenomen bij fbto en dit tel nummer gebeld 0582345811 gesproken met Joan Tap! Dit was een fout van FBTO omdat dit nog niet aan de orde was !

Op 22-3-2017 heb ik FBTO een email gestuurd dat ik zeer ontevreden ben van jullie gang van zaken!

op 23-3-2017 krijg ik een email van Ellen Limbeek dat ze de brief van 22-3-2017 niet kon koppelen met het schade nummer terwijl dat boven in de email staat

op 25-3-2017 nogmaals contact opgenomen met fbto en het externe bedrijf wat jullie hebben ingeschakeld!

Het externe bedrijf kon mij vertellen dat dat de eerste bel terug verzoek op de 20ste pas ingediend terwijl FBTO al vanaf de 15de een bel terug verzoek heb ingediend?

op 27-3-2015 heb ikzelf contact opgenomen met fbto omdat ik nog steeds niks gehoord heb!

op 27-3-2015 contact opgenomen met de externe bedrijf en uiteindelijk doorgeschakeld met de expert de heer Glaudeman

De heer glaudeman was aan de telefoon der mate onvriendelijke en onprofessioneel!

als u de klant aanspreekt met vriend daar ben ik niet van gediend! en tevens ben ik ook niet van gediend van zijn werkwijze en onrealistische bedragen voor het herstellen

Echter verteld hij dat hij mij een email heeft gestuurd! dit is niet gebeurd!!!! En ook mij gestelde vragen heeft hij niks meegedaan!

Nogmaals de gestelde vragen aan Glaude man waar ik tot op heden niks van gehoord heb

Eigenrisico buurvrouw a 200 euro wordt dit niet meegenomen!

schade aan jas

schade aan horloge

bloodspatters op de 2 muren

krassen op de buitenmuur

vloerkleed (3 maanden oud)

Dingen waar ik het oneens mee ben!

zoals pooltafel 150 euro terwijl ik hier een offerte heb liggen wat daadwerkelijke de herstelkosten zijn! De taak van de expert is het uitzoeken van eventueel de herstel kosten zijn en niet het nate vingerwerk van de heer Glaudeman!

Herstel schade van de design tegels die er net 3 maanden erin liggen

Heb echter nog gevragen voor een schade overzicht wat wel is meegenomen met de schade! hierop heeft de heer Glaudemans ook niet op gereageerd

Nu een maand later is er nog steeds niks gebeurd

Daarom deze brief! ben aardig teleurgesteld in jullie organisatie terwijl de buren van mij al hun schade al hebben herstelt zit ik nog met de gebakken peren en weet ik nog steeds niks

graag wil zo snel mogelijk antwoord krijgen op de eerdere emails wat ook niet is gedaan en wil dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost

met vriendelijke groet

T Wouters

0652696858

Als de heer glaudeman per direct ontslag krijgt voor het niet goed uitvoeren van zijn werk! onprofessioneel en zeer onvriendelijk geen antwoord geven op eerder gevraagde stukken, Niet terug bellen na meerdere verzoeken!

Graag wil ik realistische bedragen om alles te herstellen en niet het natte vingerwerk van de heer Glaudeman

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CED over deze klacht.

Bericht van CED

1 maand geleden - 29-3-2017: zaak besproken met expert en opdrachtgever FBTO. FBTO neemt contact op met VE dat wanneer deze het oneens is met de schadevaststelling hij een contra-expertise kan aanvragen. FBTO heeft ons verzocht de klacht verder over te dragen aan FBTO zodat zij de klacht kunnen afhandelen.

Alle klachten die gemeld zijn door T wouters