Klacht: Klacht over de behandeling van primafoon te Winterswijk

op 03 februari 2014 over Primafoon in de categorie Mobiele Telefonie

Na een turbulent jaar was ik wat gestrest, ik kocht voor mijn verjaardag een telefoon sixty, voor 50 euro.Ik was niet gewend in de Primafoon winkel te komen, en vond de behandeling en service van de klant erg slecht, o.a. erg lange wacht tijd, waar iedereen in de winkel over klaagde. Helaas bleek na 14 dgn de telfoon niet te functioneren, weer een alnge wachtijd, waarovwer meer mensen in de winkel klaagden. na veel gedoe kreeg ik een niuewe telfoon mee, en kocht hierbij een tweede handset.

Deze instaleerde ik dit weekend, ook ik moet toegeven was behoorlijk gesrtessed vanmiddag, wou snel even wat met die handset regelen, daar datum en tijd niet verschen op het scherm, de man voor mij was aan de praat geraakt en ik vroeg de bediende of hij mij ëven”te woord kon staan.

Hij werd erg agressief tegen mij, weigerde mij te helpen, ten overstaan van de hele zaak vol klnten zei hij mij dat hij mij niet meer wilde helpen, ik gooide de telfoon a raison van 10. 00 euro de tweede handset van sixty in de hoek, hij goeide mij de winkel uit, is dit de bedoeling van een klant die al meer dan 30 jaar een KPN vast abonnement heeft en al meer als 7 jaar een mobiel abonnement bij de KPN? De manier van werken in de winkel staat mij erg tegen, klungelig, mag ik wel zeggen, zonder te schelden,

Mijn telefoon ligt nu in de winkel, met papieren van mij in de tas, ik ben terug gegaan om opheldering te vragen en alsnog de telefoon op te halen,voor de tweede keer zei de sympathieke medewerker, wij helpen je niet het is jammer dat de telefoon hier ligt! Eruit!

Per direct contact opnemen met mij, de heren in de Primafoon winkel helpen, dat ze als ze overbelast zijn beter met klanten kunnen omgaan, ze zijn n.l. erg langzaam en niet goed geschoold.Er is ook te weinig personeel in de zaak waardoor de wachttijd erg lang is, hier zou U wat aan moeten doen, ik wil zo spoedig mogelijk mijn telefoon terug, en dat U hun bij brengt hoe ze beter met de lange wachttijden kunnen omgaan!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primafoon

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primafoon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mammie01