Klacht: Klacht over bezorging

op 21 juli 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week geen Mikrogids ontvang. Ik heb afgelopen Zaterdag gebeld en er werd nabezorgen beloofd. Maar er kwam niks. Afgelopen Donderdag heb ik weer gebeld, maar ik heb tot nu toe niks ontvangen. Ook vandaag heb ik weer gebeld maar ik kreeg geen contact.
Wij hebben die gids echt nodig.

Gewenste Oplossing:

als ik de gids zo snel mogelijk weer binnen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 24 juli 2017 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Boer,

Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. En de nabezorging ook niet. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. U ontvangt uw nagezonden Mikro Gids uiterlijk op dinsdag voor 18.00 uur.

Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en reguliere belkosten). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.

Met vriendelijke groet,
Reina Roor Klant Contact Centrum Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door J.T.J. de Boer