Klacht: klacht over afhandelen van de e-mail vraag die ik aan hun gesteld heb.

op 16 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Ik heb op 28 juni een e-mail gestuurd naar lijbrandt waarop ik een standaarmail terug kreeg, datik binnen 2 werkdagen geholpen zou worden.
Op 4 juli heb ik dezelfde mail nog eens gestuurd met het verzoek op een antwoord. Weer die standaarmail van binnen 2 werkdagen krijgt u een reactie, maar weer niks.
Op 9 juli weer dezelfde mail verstuurd met de vraag of ze in ieder geval kunnen aangeven dat ze wel of niet bezig zijn met een oplossing voor de situatie, maar je raadt het al, weer die standaardmail en verder niks.
Inmiddels is het al 16 juli en lijbrandt doet geen enkele moeite contact met ons op te nemen, niet via de e-mail, per post of telefonisch.

Ik zou graag zien dat ze de klachten die ze daar via de
e-mail binnen krijgen, serieus nemen en snel proberen af te handelen, of op zijn minst hun toekomstige klanten op de hoogte houden van de situatie.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 16 juli 2012 om 16:54 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Bos,

Onze excuses voor het niet tijdig beantwoorden van uw e-mail. Wij zorgen ervoor dat deze morgen behandeld wordt.

Fleur
Lijbrandt Webcare

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jannierubenedwinbos