Klacht: klacht ongevraagde aanvullingen op FA rendement

op 30 januari 2014 over Rendement in de categorie Magazines

ik krijg een factuur voor een telefonisch aangeboden on line premium account. Het was moeilijk om de dame te overtuigen dat ik hier geen behoeft aan heb. Toch een factuur gekregen, en nu een aanmaning.

Daarnaast deze maand een factuur gekregen voor het ongevraagd opsturen van een bewaarband + online archief.

Beide klachten komt jaarlijks terug!!

ik heb nu mijn abonnement opgezegd want ik heb geen vertrouwen in een oplossing van hun kant (nl het stoppen van factureren van ongevraagde diensten)

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

Bericht van Rendement

3 jaren geleden - Beste Lezer, Het Premium-account is een nieuwe dienst die speciaal is ontwikkeld voor onze trouwe abonnees en deze dienst is juist bedoeld om deze abonnees te bedienen met exclusieve online onderdelen. Dit is uiteraard een optioneel onderdeel van het abonnement en indien gewenst kan de toegang tot deze onderdelen beëindigd worden. De introductie van het Premium-account is op meerdere manieren onder de aandacht gebracht van de abonnee. Helaas is een reactie hierop uitgebleven en waren wij er niet van op de hoogte dat deze introductie ongewenst was. Het Premium-account wordt overigens niet telefonisch aangeboden. In onze Algemene Voorwaarden wordt tevens aangegeven dat de bewaarband (incl. online archiefservice) en het Premium-account onderdeel uitmaken van het abonnement. Deze voorwaarden zijn na te lezen op onze website of in het colofon van ieder magazine. Inmiddels heb ik contact gehad met deze abonnee en heb ik deze klacht naar tevredenheid opgelost. Met vriendelijke groet, Miranda

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rendement een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door heleneb