Klacht: klacht / onbejegenheid in de omgang

op 06 juli 2017 over FNV in de categorie Vakbonden

Mehtap Sari
14:23 (6 minuten geleden)

aan Esther
Beste mevrouw Gosling,

Na meerdere bel pogingen en boodschappen wat ik heb achtergelaten bij de secretersse heeft u niets van uzelf laten horen, trouwens ook niet op mijn email.

Probeer al een langere tijd u te bereiken om te overleggen rondom hoge beroep.

Ook heeft u geen gehoor geven tot dat ik vandaag weer heb gebeld naar kantoor.
Net heb ik een heel onprettig gesprek gehad met u telefonisch omdat ik meerdere keren heb aangegeven om even te luisteren naar mij. Tot mijn spijt heeft u mij geen gelegenheid gegeven om mijn verhaal te laten doen.

Het verbaasd mij u als advocaat geen ruimte te geven aan u client en hierdoor een irritatie ontstaat in het gesprek.

Daarnaast geeft u gelijk aan op deze wijze geen contact te willen. Un niet ik wil op deze manier niet bijgestaan worden door u.

Ik zal dit bij de FNV neerleggen en dat u ook nog eens aangeeft dat ik dingen verdraai????pardon en. Boodschap van u aan mij is dat ik lieg. Laat mij niet op deze manier omgaan en imponeren door u als persoon.

Wil graag dat iemand anders mijn zaak waarneemt en verwacht een excuus van u.

In afwachting op uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

Mehtap Sari Bektas

Op 22 juni 2017 om 13:11 schreef Mehtap Sari :
Beste Esther,

Vindt het erg vreemd dat je mij niet wil bellen om te overleggen. Ik heb mijn verweer geschreven alleen het is nu spoorloos op mijn laptop.

Ik heb veel bijlage en wil overleggen wat ik moet posten.

Zou het fijn vinden als je mij even belt.

Mvgr,

M. Sari Bektas

ik wil een onafhankelijk advocaat en wil niet op deze manier ondersteunt worden door FNV. Intern geen gepaste advocaat dan kan ik op kosten van jullie zoeken naar een extern advocaat.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 17 augustus 2017 om 14:19 geantwoord

Geachte mevrouw Sari-Bektas , beste Mehtap,

Op 22 juni jl. hebben wij uw klacht in goede orde ontvangen.
Ik begrijp van de Klachtenafdeling dat uw klacht reeds is afgehandeld. Uw heeft dan ook reactie ontvangen van mevrouw Esther Gosling.

Hierbij deel ik u mede dat wij uw klacht op klacht.nl afsluiten.

Roos - Webcare FNV

Alle klachten die gemeld zijn door klacht over een advocaat - onbejegen gedrag