Klacht: Klacht omtrent teruggave twee euro

op 10 oktober 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 oktober 2017 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Van der Spek

bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u geen genoegen neemt met de twee euro compensatie die wij u bieden ter compensatie van de door u gemaakte telefoonkosten voor de Telepuzzel.

Wij begrjipen dat het vervelend voor u is dat het u niet gelukt is om de oplossing van de puzzel door te geven. Om deze reden hebben wij uit coulance de kosten van de drie vergeefse pogingen op uw abonnementsgeld in mindering gebracht. Helaas is het niet mogelijk om dit bedrag te verhogen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten, AN-Webcare Team De Telegraaf

Heeft op 10 oktober 2017 om 16:33 geantwoord

Zal ik u de rekening van KPN opsturen
Dan ziet u de prijs van de gesprekken

Alle klachten die gemeld zijn door Spek123@kpnmail.nl