Klacht: Klacht namens Dhr. X

op 20 juli 2016 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Geachte heer, mevrouw

De heer X is bij mij op het Juridisch spreekuur verschenen met een klacht over Slangenreizen.nl. De opstapplaats van meneer is gewijzigd en nu met hij et 13 personen zonder dat er OV beschikbaar is reizen naar Amersfoort. Meneer heeft met collega Y gesproken en na een wat heftig gesprek heeft Y de haak erop gegooid, meneer X is hier niet over te spreken en wilt u hiervan op de hoogte brengen.

Verder heb ik uw algemene voorwaarden bekeken en heb gezien dat de heer daarmee akkoord is gegaan en dat er wat dat betreft geen mogelijkheden openstaan. Ter compensatie heeft meer een vergoeding ontvangen om te reizen naar Amersfoort.

Indien u van mening bent dat de heer X onheus bejegent is telefonisch, verzoek ik nog eens contact op te nemen met hem en dit verder uit te spreken.

Leger Des Heils Apeldoorn

Als opstapplaats vanaf Apeldoorn.
en meneer Y de haak straaf krijgen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bashar.toma70@yahoo.com